RO - HU

 


Cu ce te pot ajuta?


0265-210 375




Home >> Sisteme >>Sisteme bazate pe carduri >> Sisteme control acces si pontaj pentru angajati

Sisteme control acces si pontaj pentru angajati

Ce probleme rezolvă un sistem de control acces și pontaj pentru angajați?

Sistemul Dragon WorkTime© satisface, indiferent de mărimea firmei, orice cerință legată de managementul timpului de lucru și de accesul personalului.

Cu Dragon WorkTime ai posibilitatea de :
•   Urmărești automat timpul de lucru, din momentul sosirii până la momentul plecării
•   Pe baza datelor stocate calculezi salariile cu ușurință
•   Poți evalua eficiența salariaților, să verifici absentele, orele suplimentare, orele lucrate în afara unității
•   Gestionezi zilele de sărbătoare , concediile de odihnă și de boală
•   Planifici programul de lucru, rezolvi cu ușurință problemele legate de timpii de lucru și ai posibilitatea de a acționa repede la situațiile ivite.
•   Stochează toate evenimentele pe perioade determinate de Tine, ca ulterior să le poți folosii în cazul unor eventuale neînțelegeri sau controale.

 

Cui recomandăm sistemul Dragon Work Time:

•   Firmelor orientate spre profit, care urmăresc mărirea eficienței personalului
•   Firmelor, care vor ca accesul în anumite secții să se facă diferențiat în funcție de postul ocupat
•   Acelor organizații care doresc să facă un pas către o gestionare a programului de lucru fără hârtie.
•   Organizațiilor de stat, la care încă nu există o soluție pentru accesul personalului
•   Firmelor cu hale și unități de producție pentru pornirea și oprirea utilajelor
•   Unităților turistice de cazare pentru gestionarea intrărilor în camere, căsuțe, etc.


Cum funcționează un sistem de control acces și pontaj angajați?

Sistemul Dragon WorkTime© este o soluție completă de aplicație soft și echipamente hardware necesare pe care toate le puteți procura de la noi. Aplicația soft este bazat pe o platformă web, și este un sistem de acces și de gestiune a timpului de lucru.
Modulele, componentele softului sunt următoarele:
•   evidența personalului
•   evidența diferențiată pe compartimente
•   tratarea evenimentelor
•   funcții calendaristice
•   gestionarea concediilor
•   urmărirea și permiterea intrărilor, ieșirilor
•   statistici, centralizarea datelor
•   funcționarea automată a porților, barierelor

 

 

Cu ce Te putem ajuta?


Echipamente hardware

•   terminal de citire card, amprentă, iris, card de proximitate, etc – preferabil două – una la intrare și una la ieșire
•   accesoriu de modificare ușă: poartă rotativă, turnichet, electromagnet, yală electromagnetică
•   carduri de acces personalizate (imprimare color, nume, funcție)
•   alte componente auxiliare:

o amortizor ușă
o buton cerere ieșire
o sursă de alimentare
o acumulator, pentru funcționare și în caz de pană de curent


Știm că acesta este un domeniu cam abstract pentru majoritatea firmelor de alt profil. De aceea suntem aici să te ajutăm chiar de la primul pas, de la alegerea modului de operare până la configurarea cardurilor utilizatorilor și suntem lângă tine chiar și după implementare.

 necesitati  deplasare la sediu  gestiune cu terminale mobile  proiectare gestiune coduri de bare  optimizare costuri  imprimante coduri de bare  software coduri de bare  accesorii coduri de bare
 Determinarea necesităților  Deplasare la sediul Tău   Găsirea soluției optime   Proiectare- planuri și descrieri tehnice  Optimizarea costurilor   Echipamente hardware  Soluții software  Accesorii și consumabile
 montare sistem coduri de bare  manual de utilizare  sistem de identificare  instruire barcode  postimplementare   functionare cititoare de coduri de bare  suport coduri de bare  mentenanta imprimante
  Implementare, asamblare și montare   Manuale, ghiduri și fise tehnice  Pornire de probă  Instruire angajați  Control post-implementare  Asigurarea funcționării continue  Suport tehnic  Mentenanță tehnică

 

De ce noi?
•   pentru că avem o experiență mai mare de zece ani în acest domeniu
•   pentru că am dovedit că suntem de încredere și producem rezultate în cadrul proiectelor noastre la mai multe firme internaționale
•   pentru că puteți achiziționa componentele hardware și software de la un singur furnizor
•   folosirea acestei tehnici este ușor de integrat în sistemul Intranet
•   vă oferim soluții care pot funcționa și în caz de pană de curent, sau fără calculator central (autonom)

Contactează-ne pentru mai multe detalii!

Dragon WorkTime