RO - HU

Home >> Servicii >> Implementarea sistemelor

Servicii incluse implementarea sistemelor complexe de identificare automata

Determinarea necesităților Proiectare
 Optimizarea costurilor
 Soluții software   Introducere date   Implementare, asamblare și montare
 
Training personal   Manuale, ghiduri și fișe tehnice Pornire de probă Control tehnic periodic Suport tehnic Asigurarea
funcționării continue

 

  1. Determinarea necesităților

necesar_gestiune_cu_coduri_de_bare

Orice proiect este unic. Fiecare client are facilitățile, necesitățile și bugetul personal, astfel fiecare soluție pe care îl furnizăm trebuie să fie unic. Pentru acesta însă, trebuie să te cunoaștem și să te înțelegem perfect. Dacă e necesar venim la sediul Tău, sau locația viitorului proiect pentru a analiza orice detaliu ce poate fi relevant.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

2. Proiectare- planuri și descrieri tehnice

 

Pornind de la afirmația anterioară, cum fiecare proiect este unic, înseamnă că fiecare proiect are planurile lui tehnice. Aceste planuri nu sunt idei luate din aer. Le punem pe hârtie și îl perfecționăm împreună cu tine, până acestea ți se potrivesc ca o mănușă. Proiectele noastre tehnice sunt conforme cu normele europene de accesare fonduri.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

3. Optimizarea costurilor

După găsirea soluției optime, și conturarea planului tehnic mai dăm o tură în jurul proiectului tău pentru a-l optimiza din punct de vedere economic. Nu ne stă în interes să te copleșim cu cheltuieli ce pot fi înlăturate. Aceste moduri de a se îmbogăți nu sunt compatibile cu modelul nostru de afacere. Vrem să ai costuri mici și să ai cât mai repede satisfacția că ți-ai recuperat investiția.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

 4. Soluții software personalizate

 

Indiferent de natura proiectului Tău, ne străduim să îți oferim soluții complete, în afară de toate echipamentele hardware necesare furnizăm și soluții software care integrează toate acestea într-un sistem. Ținem să găsim pe piață cele mai performante softuri sau să-ți implementăm noi soluții.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

 5. Introducere date

Colectarea și introducerea datelor este o atribuție ce necesită mult timp din partea resurselor tale umane. Multi dintre clienții noștri ne-au semnalizat că nu găsesc resurse suficiente pentru construirea bazei de date necesare derularii unei campanii sau implementarii unor sisteme. Din acest motiv am început să furnizăm servicii de introducere date, desigur toate acestea cu măsuri stricte de confidențialitate și securitate.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

6. Implementare, asamblare și montare

Lasă-ne să-ți implementăm, asamblăm și montăm echipamentele din proiect de la A la Z, indiferent despre ce proiect vorbim. Aducem toate echipamentele si sculele necesare până la ultima cuie, poti lăsa totul în grija noastră. Astfel ai și tu timp de lucrurile într-adevăr importante din birou.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

7. Training personal, instruire angajati

Training-ul persoanelor care vor utiliza sau vor asista la utilizarea serviciilor este foarte importantă în vederea utilizării la capacitățile maxime a sistemului. Cursurile noastre de Customer Training sunt destinate a răspunde tuturor întrebărilor și pentru a îți arăta cum să obții rezultatele dorite.
De la cursuri și prezentări pentru începători până la cursuri focusate pe teme specifice, la locația noastră sau cea pusă la dispoziție de Tine, serviciile noastre de training sunt destinate a-ți satisface pe deplin necesitățile.

Înapoi la inceputul paginii >>

 

8. Manuale, ghiduri și fișe tehnice

În afară de treninguri ne asigurăm că clienți noștri primesc o documentație corectă și detaliată în forma unor manuale, documente și fișe tehnice pentru toate soluțiile de care beneficiază. Știm cĂ nu se pot reține toate informațiile de pe treninguri și știm de asemenea că succesul sau eșecul unui sistem nou implementat depinde în mare parte de claritatea informațiilor pe care le primesc viitorii utilizatori privind folosirea corectă a sistemului.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

9. Pornire de probă

După finalizarea tuturor lucrărilor de montare și implementare dorim să rămânem pentru o încercare a sistemului, o pornire de probă, la care ești și tu prezent. Ca atât noi cât și tu să rămâi cu garanția, ca sistemul pe care ai dat bani într-adevăr este funcțională.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

10.Control tehnic periodic post-implementare

În cadrul pachetului nostru de servicii post-implementare se găsește controlul tehnic periodic, adică: la o anumită dată într-o lună ne deplasăm la sediul de implementare a sistemului Tău pentru a ne asigura că totul se află în ordine.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

11. Suport tehnic

 

Zilnic între orele 9 și 17 îți stăm la dispoziție prin telefon, orice problemă ai întâmpina sau neregulă ai sesiza. Răspundem la e-mailuri în max. 24 de ore, dar în caz de urgență ne poți suna și în afara programului normal de lucru.

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

12. Mentenanță tehnică

Orice defecțiune sau neregulă ai constata cu sistemul instalat, indiferent dacă e din greșeala noastră, a ta sau cauzată de factori externi, venim în ajutorul Tău și încercăm să remediem problema cât mai repede posibil.

 

 

Înapoi la inceputul paginii >>

 

13. Asigurarea funcționării continue

Dacă un echipament al tău aflat în garanție se defectează,facem tot ce ne stă în puteri să-și oferim gratuit un alt echipament în schimb pe timpul reparațiilor.

 

Înapoi la inceputul paginii >>