RO - HU



Cu ce te pot ajuta?


0265-210 375




Home >> Sisteme >>Sisteme cu coduri de bare >> Gestionare depozite

Gestionare depozite - sistem de automatizare depozite pe baza de coduri de bare

DepoGest este o aplicatie de simpla gestiune a unui depozit si este destinata firmelor mici care nu doresc sa investeasca sume mari in sisteme complicate ci vor o solutie simpla bazata pe coduri de bare. Aplicatia se instaleaza usor si utilizeaza motorul de baze de date MySQL. Cu ajutorul lui se pot efectua operatiile de baza specifice unui depozit sau magazie. Softul functioneaza impreuna cu cititoarele de coduri de bare cu fir sau wireless.

Func�iile programului



Logare utilizator

Pornirea programului se poate face numai prin tastarea corect� a numelui de utilizator �i a parolei. Exist� dou� tipuri de utilizatori: admin �i utilizator obi�nuit. Diferen�a �ntre cele dou� tipuri de useri este lista de opera�iuni ce pot fi efectuate. Numai admin-ul are posibilitatea de a crea noi utilizatori, de a modifica datele clientilor, furnizorilor si a produselor.

Introducere date noi (clienti, furnizori, produse)

Prin completarea corect� a tuturor c�mpurilor se creeaz� un nou: articol, client sau furnizor. ID-ul se genereaz� automat �i este unic pentru fiecare articol, client sau furnizor, restul datelor trebuie tastate, sau citite cu cititorul de coduri de bare. In cazul introducerii unor noi produse va aparea si optiunea de imprimare etichete. Dimensiunea etichetelor si datele ce trebuie sa apara pe etichete sunt constante (se stabilesc inaintea executarii programului). Utilizatorul trebuie doar sa introduca numarul de etichete pe care doreste sa le imprime.

Recep�ie de produse

Se vor introduce urm�toarele date prin tastare sau selectare din variante: num�rul documentului de �nso�ire (bon predare-primire), furnizor, data, produsul, cantitatea. Dup� introducerea tuturor datelor apare posibilitatea imprim�rii procesului verbal de recep�ie.

Ie�ire produse

Se vor introduce urm�toarele informa�ii: nr. documentului pe baza c�ruia se lanseaz� activitatea de colectare-livrare produse (comand� sau factur�), denumire client, data, produsul, cantitatea. Dup� introducerea tuturor datelor apare posibilitatea imprim�rii procesului verbal livrare. In cazul in care nivelul stocului scade sub nivelul minim precizat va aparea o avertizare pe monitor.

Listarea datelor

Listarea fiecarui articol, client sau furnizor pe monitor si pe imprimanta se poate face �n ordinea alfabetic�. Se pot afla detalii amanuntite si a face modificari pe datele selectate. Aici se include si o functie de cautare dupa numele sau codul unic de inregistrare a clientilor sau furnizorilor si dupa nume sau coduri de bare la produse.

Rapoarte

Clienti sau furnizori: se include o functie de cautare dupa nume sau cod unic de identificare. Dupa gasirea clientului sau furnizorului dorit se seteaza intervalul de timp dorit si se va lista pe monitor raportul pentru clientul sau furnizorul respectiv.

Produse: se include o functie de cautare dupa denumire sau cod de bare. Dupa gasirea produsului dorit se seteaza intervalul de timp dorit si se va lista pe monitor fisa de magazie a produsului ( intr�ri �i ie�iri, cantitatea, furnizorul, pretul de intrare). Tot aici va aparea posbilitatea listarii stocului curent.

Documente: dup� stabilirea felului documentului (intrare sau iesire) se listeaza toate documentele existente in sistem. Va exista posibilitatea cautarii unui document dupa numarul sau. Pentru fiecare document se va stoca numele utilizatorului care l-a introdus.