RO - HU



Cu ce te pot ajuta?


0265-210 375




Home >> Sisteme >>Sisteme cu coduri de bare >> Facility management

Facility Management - sistem de management al cladirilor

Ce este Dragon Facility Management?

Dragon FM este un sistem eficient de management al mijloacelor fixe și a bunurilor de inventar destinat companiilor producătoare, de utilități și de servicii publice care optimizează resursele implicate în procesele de întreținere în vederea optimizării costurilor și a timpului.

managementul_cladirilorSoluția de management al mijloacelor fixe și a bunurilor de inventar Dragon Fm poate să Te ajute la următoarele probleme:


•   Întreținere - împărțirea resurselor în vederea rezultatelor maxime
•   Managementul stocurilor/garanțiilor - aprovizionare și stocuri optimizate
•   Siguranța funcționării - găsiți problemele și cauzele lor în vedere unei funcționări fără probleme a proceselor
•   Managementul riscurilor - previzionați și preveniți apariția problemelor
•   Planificare strategică - exercitați un control mai mare asupra performanțele echipamentelor pentru a le armoniza cu obiectivele companiei


Soluția Dragon FM este mai mult decât o aplicație pentru inventarul mijloacelor fixe. Prin această soluție utilizatorul poate avea o perspectivă mai largă deoarece softul adună și consolidează date din domeniul operativ și financiar.

 

Cum funcționează un sistem de management a clădirilor?

gestionare_mijloace_fixeManagementul structurii suprafețelor
Modulul central al Dragon FM este capabil să gestioneze nu numai clădirile și imobilele aflate în afara acestuia, dar este proiectat pentru stocarea ierarhică a informațiilor din interiorul clădirilor, precum: aripi, nivele, încăperi sau chiar zone din încăpere. Elementelor de structura poți atașa și fișiere grafice.

 


gestionarea activelor firmeiManagementul activelor - rapid și precis
Locațiilor și suprafețelor poți definii active concrete (ex. monitoare, scaune, utilaje aflate în interiorul încăperii) care pot fi vizualizate pe interfața grafică. Sistemul face posibil gruparea diverselor active utilizate de firmă și stocarea diferitelor caracteristici specifice acestor grupe


active si pasive contabileActive
Cu ajutorul acestui modul poți urmări și analiza activele materiale ale firmei. Prin ordonarea datelor despre aceste active într-o structură de arbore ușor configurabilă, care realizează legătura dintre active, sisteme și locația lor (locație, garanție, documente aferente, costuri, beneficii, măsurători aferente unui utilaj, reparații efectuate ) soluția Dragon FM


- Ajuta la creșterea productivitatea și mărește durata de viață a activelor
- colectarea și analizarea de date ori de câte ori este necesară pentru un anumit echipament sau un grup de echipamente în ceea ce privește mișcarea acestora, mentenața lor sau costurile de funcționare.


optimizare procese de fabricarePlanificarea proceselor

Punerea în funcțiune a echipamentelor noi, reparațiile, atribuirea unor persoane desemnate a operațiunilor de mentenanță sunt realizate prin acest modul. Prin urmărirea și arhivarea atentă a tuturor proceselor de solicitare de reparații, efectuarea de reparații, planificarea și executarea concretă a operațiunilor de mentenanță se urmărește utilizarea la maxim a resurselor existente și mărirea productivității.


mentenanta_echipamenteMentenața preventivă
Procesul de mentenanță preventivă este cel mai important component al managentului activelor. Cu ajutorul Dragon FM poti programa mentenanța preventivă la intervale fixe, intervale variabile sau în funcție de durata de funcționare efectivă a echipamentelor. Aplicația oferă posibilitatea de a genera niște trasee pentru mentenanța mai multor echipamente care necesită aproximativ același operații.


Planificarea bugetelor
Prin acest modul poți realiza
•   Monitorizarea cheltuielilor cu reparațiile și mentenanța preventivă
•   Generarea automată a bugetelor
•   conectarea structurii financiare și organizatorice a firmei cu activele sale.
•   Creare calendare și structuri de bugete predefinite în funcție de perioade, unități organizatorice, echipamente, tipuri de activități, proiecte, tipuri și coduri de cheltuieli. calcularea unui număr mare de indicatoare financiare și de productivitate astfel limitând cheltuielile care se pot evita și crescând profiturile.


inventar si gestiuneAprovizionare
Acest modul Te ajută ca în procesul de aprovizionare să fie comande întotdeauna piesele de schimb potrivite, să arhivezi timpii de livrare și documentele de cumpărare. Acest modul este responsabil pentru procesarea ofertelor de preț și a comenzilor.

inventar coduri de bareInventariere și managementul depozitelor
Acest modul ajută în ținerea, gestionarea și reglarea stocurilor. Funcțiile sale Te ajută la recepție și eliberare marfă, eliberarea de documente de recepție sau predare conexe , refuzare marfă, inventariere precum și la încărcarea depozitelor în mai multe feluri. Dragon FM ajută la minimizarea stocurilor în timp ce livrările se fac la momentul potrivit.
Arhitectură web
Soluția Dragon FM este bazată în întregime pe arhitectură web ceea ce face posibil ca utilizatorii să aibă acces la aplicație printr-o simpla conexiune de intranet sau internet, astfel tot personalul poate vedea procesele la care are acces in timp real.

import export dateIntegrare – import și export date
Structura bazei de date al Dragon FM face posibilă integrarea acestuia cu sisteme existente.
Dacă Dragon FM se utilizează pentru gestiunea stocurilor, atunci există posibilitatea de a-l integra cu sistemul de contabilitate existent pentru a calcula costurile și de a armoniza datele financiare.
Dragon FM este ușor de utilizat, necesită o investiție în infratructură foarte redusă și a fost planificat să crească odată cu firma.

 

 

Cu ce Te putem ajuta?

Pentru un astfel de proiect ai neapărat nevoie de :

•   Cititoare de coduri de bare, PDA, scanphone sau orice colector de date
•   Imprimanta de coduri de bare și etichete sau ajutorul nostru în a-ți imprima etichetele necesare
•   Aplicație software

 necesitati  deplasare la sediu  gestiune cu terminale mobile  proiectare gestiune coduri de bare  optimizare costuri  imprimante coduri de bare  software coduri de bare  accesorii coduri de bare
 Determinarea necesităților  Deplasare la sediul Tău   Găsirea soluției optime   Proiectare- planuri și descrieri tehnice  Optimizarea costurilor   Echipamente hardware  Soluții software  Accesorii și consumabile
 montare sistem coduri de bare  manual de utilizare  sistem de identificare  instruire barcode  postimplementare   functionare cititoare de coduri de bare  suport coduri de bare  mentenanta imprimante
  Implementare, asamblare și montare   Manuale, ghiduri și fise tehnice  Pornire de probă  Instruire angajați  Control post-implementare  Asigurarea funcționării continue  Suport tehnic  Mentenanță tehnică

 

 

Vrei mai multe argumente? Click aici pentru a afla beneficiile Tale dacă lucrezi cu noi!

 

Ai întrebări? Nu știi dacă acest sistem ți se potrivește?

Contactează-ne pentru mai multe detalii sau cere-ne oferta!