RO - HU



Cu ce te pot ajuta?


0265-210 375




Home >> Sisteme >>Sisteme cu coduri de bare >> Control acces eveniment

Controlul accesului la evenimente pe baza de coduri de bare

Obiectivul sistemului de acces evenimente este verificarea valabilității biletelor personalizate cu coduri de bare la momentul intrării la anumite evenimente și facilități.


Cum funcționează un sistem de control acces evenimente?

monitorizare_conferintaSistemul se compune din terminale mobile cu cititor de coduri de bare și un software instalat pe aceste terminale cu ajutorul căruia se verifică defapt valabilitatea biletelor.


Eliberare bilete

Biletele și abonamentele sunt personalizate cu coduri de bare și în momentul tipăririi lor pot fi asociate cu datele personale a cumpărătorului. Pentru acesta aveți nevoie doar de un PC simplu având instalat aplicația Dragon Event Manager și legat la o imprimantă.

 

scanare_cod_de_careLa punctele de acces biletele și abonamentele sunt verificate prin citirea codurilor de bare cu terminalele mobile. Există posibilitatea introducerii codului de bare prin tastare, în cazul în care codul de bare s-a deteriorat și nu poate fi citit de către cititorul de coduri de bare.
Înainte de începerea evenimentului, în cazul echipamentelor off-line trebuie încărcate pe terminalul mobil baza de date a biletelor și abonamentelor valabile. Dacă optezi pentru terminale mobile cu opțiune Wireless, sincronizarea cu baza de date a biletelor valabile se face în timp real.

Pentru persoanele intrate cine doresc să părăsească incinta sălii fără a pierde valabilitatea biletului există posibilitatea de a modifica sensul trecerii la punctele de acces, prin tastarea la ieșire a unui cod indicat pe bilet. Intrarea înapoi la eveniment se va face tot prin tastarea aceluiași cod.


La sfârșitul evenimentului, prin metoda mai sus amintită, datele pot fi descărcate pe PC, astfel:
•   verifici numărul biletelor/abonamentelor intrate
•   Arhivezi datele clienților și vânzărilor fiecărui eveniment
•   Primești statistici și raportări privind vânzările, intrările, spectatorii etc.

 

guerilla_barcodeCui recomandăm sistemul de securizare acces la evenimente:


•   Firme de organizare evenimente, conferințe, seminarii
•   Hoteluri și complex-uri cu săli de conferințe
•   Colegii și asociații profesionale
•   Centre de recreere și agrement
•   Firme de coaching, consultanță, team building

 

Cu ce Te putem ajuta?

Pentru un astfel de proiect ai neapărat nevoie de :

•  Imprimantă de coduri de bare sau o imprimantă normală cu bilete de carton pre-tipărite.

•  Terminale mobile pentru citirea tichetelor

 

 necesitati  deplasare la sediu  gestiune cu terminale mobile  proiectare gestiune coduri de bare  optimizare costuri  imprimante coduri de bare  software coduri de bare  accesorii coduri de bare
 Determinarea necesităților  Deplasare la sediul Tău   Găsirea soluției optime   Proiectare- planuri și descrieri tehnice  Optimizarea costurilor   Echipamente hardware  Soluții software  Accesorii și consumabile
 montare sistem coduri de bare  manual de utilizare  sistem de identificare  instruire barcode  postimplementare   functionare cititoare de coduri de bare  suport coduri de bare  mentenanta imprimante
  Implementare, asamblare și montare   Manuale, ghiduri și fise tehnice  Pornire de probă  Instruire angajați  Control post-implementare  Asigurarea funcționării continue  Suport tehnic  Mentenanță tehnică

 

Opțional poți avea nevoie de :

•   Imprimantă de carduri pentru abonamente
•   Cititor coduri de bare pentru prelucrare și gestionare bilete cumpărate online
•   Aparat foto sau webcam pentru poze
•   Terminale POS pentru punctele de vânzare a tichetelor
•   Cameră IP pentru monitorizarea video a accesului
•   Cititoare automate de bilete de acces integrate în sistem
•   Turnicheti , bare sau porți rotative
•   Senzor înălțime pentru acces pe bază de bilete copii

 

Succesul proiectului Tău depinde de experiența celui cine Te ajută. Lăsăm referințele noastre să te convingă! Click aici pentru a vedea ce am lucrat până acum!


Contactează-ne pentru mai multe detalii sau cere-ne oferta!